iPhone verze
>> David Hořínek - 02.11.2008

Edit by Ikingi: Přidáno video.
 
      IGN dnes nabídlo čtenářům své dojmy z iPhone verze. Už jsem pro vás déle nic nepřeložil, tak vám jako první v ČR přinášíme překlad:
 
 
    Včera jsem měl šanci se podívat na Need for Speed Undercover pro iPhone/iPod touch. Nerad bych do finálního verdiktu dával nějaké své subjektivní pocity, ale je prostě nemožné nezmínit moje nadšení pro tuto hru. Nejenže je hra extrémně rychlá, obzvlášť pokud zmáčknete nitro tlačítko, ale také grafika vytlačí všechno co jste dosud na iPhone viděli - včetně Asphaltu 4 od Gameloftu.
 

    UnderCover se příliš neliší od nastoleného trendu v Need for Speed. Znovu se ponoříte do světa nelegálního závodění, ale tentokrát je to jako policista v utajení. Musíte závodit proti překupníkům a zlodějům abyste se dostali do centra kriminální říše, a to vede v sérii vysokooktanových závodů na ulicích Tri-City a dálnici, která ho propojuje.
    Modely aut na iPhone jsou nekutečně ostré. I když nemám možnost vyzkoušet verzi na PSP abych udělal přímé porovnání tak nebudu překvapten, kdyby rozdíly nebyly jen v pár pixelech. (Telefon je prostě překvapivě robustní herní věcička). iPhone hra si půjčuje spoustu triků z konzolových edic NFS, jako je červené světlo které obklopuje brzdové světlomety. Průmyslová zóna města, ve které jsem pár kol je, je také velice detailní. Neviděl jsem žádné povšimnutelné deformace nebo cyby, když jsem driftoval okolo rohů a klouzal nebezpečně blízko telefonním sloupům. Čeho si nejvíce všimnete je obloha. Je nazlobený večer oko Tri-City - sbíhají se bouřkové mrady, připraveny spustit déšť s úžasnými bleky. Barvy nebe byly prostě perfektní.
 

    UnderCover používá akcelerometr pro zatáčení. Pro akceleraci otočíte zařízení dopředu. Ale nemusíte příliš daleko, o čemž jsem byl dříve přesvědčen. Příliš mnoho iPhone her po váš vyžaduje telefon naklonit tak, že ho skoro nevidíte. Otáčení vlevo a vpravo pomocí naklánění je velice responzivní (dobře odpovídá na požadavek - pozn. Dave). Byl jsem schopen se dostat skrz některé prudké zatáčky bez přílišného naklánění (ale narážení do ostatních aut bylo něco jiného.) Můžete používat na obrazovce tlačítka pro kontrolovaný drift, nitro a pauzu. Tyto tlačítka jsou dobře umístěná aby nepřekáželi, nahoře ve vrchních rozích a byly stejně dobře responzivní.
 

    Co teď zbývá je už jen množství obsahu ve hře.  Asphalt 4 měl v sobě spoustu aut a tratí, což dávalo možnost hrát hru znovu a znovu.  Undercover potřebuje jen tolik, aby se někde udržel. Ale podle prvních pocitů Undercover je skvělá hra a nemůžu se dočkat, až vyzkouším finální verzi, která vychází na konci měsíce spolu s konzolovými verzemi.