Pro začátek bych chtěl poděkovat Daveu, za důvěru. Dále se omlouvám za neohrabaný překlad a možná i pravopisnou chybu, ale já už neměl nervy, takže se budete muset "vcítit" do příběhu :). Potom je tu original s obrázky tak se koukněte
zde.
TERLINGUA Shelby Mustang od NFS
Jedním z prvků, který jsem absolutně měl v lásce americké kultury je muscle car. Existuje něco tak drzý a smělý a to jsou tyto typy vozů. Myslím, že většina fanoušků bude se mnou souhlasit, muscle cary mají univerzální odvolání atd. Nezáleží na tom, odkud jste, americká muscle cary budou vždy přinášet úsměv na tváři.
No nejdřív trochu informace o tomto speciálním projektu. Za posledních pár měsíců jsme úzce spolupracovali s Shelby Automotive o to aby jsme vytvořili jeden z Need for Speed carů, Terlingua Mustang. Naše vlastní auto vytvořil designér Mike Hayes který dosáhl skutečně prototipního vzhled automobilu v novém Need for Speed Undercover, potom vyrobil herní engine a poté pracoval s Shelby aby přenést auto do reality.
Za měsíc tak miliony lidí na celém světě budou schopni řídit tento kus vyboulených svalů uvnitř nejnovější Need for Speed... ale štěstí pro mě že jsem měl výsadu řídit motorová vozidla reálného života verze Shelby kolem LA a až do Bakersfieldu, během víkendu z Formule Drift Irwindale finále a California Hot Rod Reunion.
První věc, kterou jsem si všiml, že když zkoušejí Mustang, byla částka pozornost rovině. Možná to byl křičící hluk vyzařovaného z jeho boku-duální potrubí nebo snad to byl jeho agresivní vzhled... I já mám pocit, že velké Need for Speed logo na boku vozu lidé mají druhý pohled na stroj. Jel jsem asi po dálnici 200 mil za hodinu? Ne, opravdu ne .... Ale určitě jsem byl napaden na ulici závody dost krát!
Až budete řídit auto, jako je toto, určitě jste si vědomi, dominový efekt. Shelby Terlingua prostě přitahuje pozornost, a tak všechny oči jsou na vás.
Poté, co jsem se za volantem toho auta za chvíli jsem si nemohl pomoct, ale cítím jen o trochu tvrdší a odvážit se říct, že jsem i trochu mačo... Sebemenší dotek akcelerátoru se setkal s řevem z výfuku a vrněním z přeplňovaného motoru V6.
V6 motor říkáte?
Ano slyšeli jste pravdu ... v Terlingua je považován za vstupní úroveň-Shelby Mustang pro mladistvého. Ty přinášejí Automotive standardní Shelby Mustang V6 (nejlépe s manuální převodovkou), ruka je mezi 9 až 19K USD a budou transformovat do vašeho hospodářství Mustang s agresivnímy šelmami ze stroje. Je to docela o obchodu.
Jen se podívejte na to ... Odporný.
Plný balíček vás dostane do terénu-transformace, včetně:
375 + z Paxton Přeplňování
Výfuky Shelby od Borla
Ford Racing manuální převodovka krátká
Ford Racing pozastavení výkonu bodykitem
Shelby hlubokého čerpatní odsavač
Shelby Výkon tělo bodykitu
Ok Grill
A seznam pokračuje dále ...
Ráfky, co namontovali jsou 20 "kola American Racing Břitva" zabalené v pneu 255/35/20 po celou cestu. Brzdná moc pochází z Baer 6 pístních velkých brzd.
V době, kdy jsme řídil auto tak nebylo 100% kompletní. Do doby, kdy vidíte, že na displeji od SEMA bude mít MoMo Racing sedadla.
Interiér vozu pro mě byl trochu dolů a nechal jsem na to říct. Bylo tam prostě příliš mnoho levného plastu na můj vkus. Nemůžete opravdu bodnout prstem na Shelby o tomto i když, jak se to zdá být součástí moderní americké automobily. Vaughn Gittin JR mi říká, že nový Mustang 2010 má daleko k dokončení interiéru nadřízeným výjezdních na auto, takže uvidíme!
Velká rána z Terlingua posun kličkou. A šílený králík! ... Herm ... Je to ikona, která zastupovala Terlingua Trans Am závodního týmu od 1960. Terlingua je název města v Texasu u mexických hranic, kde Carroll Shelby byl hospodářství 1960 BTW. Byl bych šel tam odpočinout si, střílet z pistole a pít whiskey se svým závodním Přítelem .... víte, retro člověka ekvivalent děje jóga ústup.
V posunu jistě měl velice mechanický pocit, že si opravdu musel šlápnout na Trans mezi zařízeními s každou směnu clunking na místě pevně. Možná si určen toto přinést, pocit mužnost pro řidiče?
Jistě přinesl škleb na mé tváři ...
Pohybující se vaše ruce o hladký kovový povrch k posunu na elastický pocit z volantu i když byl trochu zklamáním. Chci mít pocit, kožené, podle mých rukou, a ne z pryže! Zeptal jsem se, Shelby se REP o tomto a zdá se, že volant je spíše produktem, jak si koupit vaše původní Mustang. Get Your V6 Mustang s normou volantu a to je to, s čím se bohužel budete muset smířit.
David Lister, který předložil David Lister...
Vzhledem k tomu, že v neděli skončil jeho denní oblouk přes krásnou California Sky jsme vyrazili z Nostalgické vleče a zamířil zpátky do LA.
Ahh Kalifornie. To určitě je magické místo.
Řidičské výkonnosti-vyladěné auta jako Shelby Terlingua na několik hodin na drsných California dálnicích bylo trochu únavné je nutno říci. V nahlas, chraplavý výfuk na vědomí fakt resonated když interiéru na cestovní rychlost. Je to skvělý zápas, kdy-rev downshifting nebo zatloukání do zařízení, ale i pro cestování na dlouhé vzdálenosti... tvrdý oříšek. Chudě přeložen, velmi kvalitní silnici přímo přes tvrdé odpružení a třásl se naše vnitřnosti až příliš.
Mimochodem, na Terlingua není opravdu design pro dálkové silniční cesty, máte auto, jako je tato, aby měli radost ze zrychlení nebo kroucení silnic... odvažují-I-říct-a to i po dálnici offramps jsou hodně zábavy v Shelby.
Po hodině nebo na silnici jsme našli sami zpátky do LA.
Cruising zpět k poklesu David vystoupit, na jeho hotel jsme šli přes tento Ferrari.(Foto jsem bohužel nepřidal)
Možná to byl můj testosteron-nasáklé stav mysli, ale já cítím, že v době, kdy naše Shelby právě tolik, jako silniční přítomnost tohoto bohatého člověka je hračka.
Další den jsem se setkal s Antonio v So-Cal Speed Shop. Antonio je v automobilovém ekvivalentní sériový sukničkář ... Pokaždé, když jsem v LA je něco jiného řidiče. Tentokrát to ale byla NISMO vydání 350Z. Pěkný stroj... Možná, že pár z vás viděli, měli jsme oba dva tyto vozy na displeji na Irwindale.
Naše Speedhunters So-Cal auto kultury téma by bylo neúplné bez shop turné slavné So-Cal Speed Shop. Vpravo máte nízký-jezdecké Caddy projektu vlastnictví ZZ Top je Billy Gibbons. Vlevo v případě, že slavný So-Cal Bellytanker Bonneville auto od 1940. (Zase chybí foto)
Mimochodem, více o So-Cal Speedshop později.
Tak to byl čas vrátit se zpět do Terlingua Shelby zařízení v Gardena. Antonio a já tryskaný celé LA na monolitických dálnicích v našich dvou ikonických strojích. Z mého vnímání je Shelby, že dostávám víc lidí vlnění a fotografování!
Jsme přijeli na Shelby La zařízení k poklesu z auta a byli trochu ohromený vidět, že částečně působí jako soukromý vůz kolekce pro Carroll Shelby a jeho nejbližších zákazníků.
Podívejte se na Daytona Coupe ... auto ohromujícího ... chce se mi slintat dokonce myslel, že je to "rekreaci".
Víš, že jsem úplně zapomněla těchto vozů ještě neexistoval. V Shelby nabíječku od poloviny roku 1980.
Tyto požadavky mohou být některá z těchto příkladů jen málo vozů, které se vyskytují v takové formě mátou.
A tady máme velké bratry Terlingua: dvě zvláštní vydání GT500 Kr. Je jedno na levou stranu má okolo 800 koňských sil. Nelze si představit, co by se chtěli pokusit kontrolou. Je třeba jíst zadní pneumatiky, jako by si chodila pro styl. (Chybí foto GT500 KR)
Další část budovy je věnováno Carroll z projektů obnovy. Líbí se vám vzhled tohoto porodila hliníkovou karoserií Cobra. Ne laminát zde!
V BG se můžete podívat na DeTomaso Pantera, který má být přenášen platnost Twin Turbo Ford V8.
Musí to být jen sen práce pro opraváře, jejichž zabývající se údržbou vozového parku a obnovení těchto vzácných a hodnotných vozů.
Pár 1960 Lincoln Continentals seděli kolem shopu, trpělivě čekají na svou vlastní resto pracovních míst na startu. Carroll zřejmě má slabost pro tyto vozy a byly výkup pár čistých příkladů pro budoucí potomstvo.
Takže je to pro tento příběh. Pro ty z vás čísla do SEMA můžete zkontrolovat Terlingua se sami na Shelby budky...
Pokud jde o mne já jdu načerpat nějaké železo a pak jíst obrovský steak, abych se pokusil oživit více na mužský pocit...
Tx, aby pro Automotive Shelby sestavování tohoto fantastického projektu.