Názor PROgamerů na sérii NFS
>> David Hořínek - 14.09.2008, 12:44
     Enileev Alan se rozhodl napsat otevřený dopis vývojářům NFS. Přináším vám jeho překlad. Originál najdete zde. Pokud s názorem souhlasíte, můžete do toho threadu napsat svoje jméno, e-mail a icq.
 
 
    Ahoj drazí NFS vývojáři NFS UnderCover! Já jsem Alan (enileev Alan) z týmu RoX, světový šampion v Most Wanted na World Cyber Games 2006 (v Monze, v Itálii) a bronzový medailista na WCG 2007 (v Seattlu, v USA) v NFS: Carbon, takže jsem profesionální ruský NFS hráč.
 
    Před nějakým časem vyšlo moc pěkné NFS: ProStreet, byl jsem velmi okouzlen touto hrou, ale já a i většina ostatních předních hráčů NFS (možná jak víte, NFS je velice populární na různých šampionátech a je zde spoustu NFS hráčů a živí se tím) jsme byli velmi zklamání po prvních jízdách online. DRAFting (ježdění ve větrném tunelu za autem, známé například z dragu v U2 atd. - pozn. Dave) je absolutně nerealistické v ProStreet, funguje v 70-90 metrech! Tím myslím, že v MW a Carbon jsem vyhrál hodně šampionátů díky mému rychlému a stabilnímu ježdění, ale co se děje v NFS PS? Jen si představte:  Jedu s protivníkem, jeden na jednoho, takže velmi, velmi blízko. Potom ten hráč udělá chybu a jak jedu přímo za ním, hned co on tu chyb udělá tak zařadí 6 a předjede mě!
 
    V realitě DRAFTing funguje na 10-15 metrů (můžete si to zkontrolovat například na závodech Indy aut). Já a profesionální NFS komunita na vás máme žádost. Prosím zbavte se toho DRAFTingu nebo to udělejte realističtější, protože zájem opadá, výhry nejsou stabilní a rychlá jízda - náhodné výhry.
 
    Také NFS komunita žádá o možnost natážet dema (videa, replaye - pozn. Dave) (stejně jako to bylo možné například v NFS Porsche Unleashed). Protože bez této možnosti musíme nahrávat dema ve FRAPSu (program na nahrávání videí, típání a benchmarkování - pozn. Dave) a potom zkompresovat v Sony Vegasu a Virtual Dubu a jeden rekord kola pak má 10-20MB :(
 
    Další problém je, že NFS vždy vyžaduje rychlé internetové připojení a tak většína hráčů z Afriky, Asie a východní Evropy nemůžou hrát na EA serverech.
 
    A poslední problém je nastavování, jsou naprosto nelogické. Například tento rok na WCG jsme museli hrát s Porsche 911 Turbo. Když ho nastavíte pomocí herních rad tak auto bude o hodně pomalejší než Porsche vylepšené například mnou (jestli vás to zajímá můžu vám dát moje nastavení pro test, je to nelogické ale auto jede o dost rychleji).
 
    S velkým respektem, Alan Rox.Alan Enileev.
 
p.s.vespod můžete vidět seznam profesionálních NFS hráčů, kteří se mnou souhlasí a mají stejný pohled na tyto věci, doufám, že vy, vývojáři, nás vyslechnete.
 
p.s.s. Jamesi Deverille (omlouvám se, pokud jsem to napsal špatně), měl byste si mě pamatovat, mluvili jsme spolu o tomto problému na otevírání EA Rusia, v Moskvě
 
p.s.s.s Čekáme na vaši odpověď, můžete mě kontaktovat na ICQ, mailu nebo mobilu.