Náhled do tvorby designéra
>> David Hořínek - 27.09.2008, 19:00
     Na Speedhunters.com vyšel článek od člena EA Andy Blackmore. On se totiž podílel na upravování hlavního auta, které přijde na obaly. Jednalo se o Porsche 911 GT2.
 
    Můžete se dozvědět, že dnešní trend směřuje k body-kitům ne širokým, ale zapracovaným do auta (tak aby nenarušovali klasický vzhled auta - vzpomínáte si na NFS: UnderGround 2, kde jste z Audi TT udělali traktor? :-))
    Také je zajímavé, že jeho úprava auta musela být následně zaslána do Porsche ke kontrole a že se soustředil i na realismus - aby přední spoiler fungoval s chladícím systémem.
 
    Na veškeré fotografie nádherného Porsche se můžete podívat zde.
 
    A abyste se mohli podívat, jak to vše vypadá na obalech, založil jsem nový článek box-arty, kde naleznete oficiální obaly k různým verzím hry.