Moje první dojmy
>> David Hořínek - 24.11.2008, 22:01
     V UnderCover jsem zatím odehrál jen pár závodů, ale pokusím se s vámi podělit o první dojmy.
 
 
    Zajímavé je, že snahou o "interaktivní film" vzniklo nezvyklé menu, nebo spíše nevzniklo. Z hlavního menu se dostanete jen přímo do hry a odtamtud teprve můžete do options, quick race apod.
 
    První intro do hry (můžete si ho prohlédnout zde + k tomu patří rozhovor Chase Linh a Jacka Kellera) je vlastně jediné co vás do hry vtáhne, nebo spíše nevtáhne.. Dozvíte se, že pracujete jako policista v utajení a zas tak přesně proč a kdo je kdo a proč zrovna tady atd... nic z toho se nedozvíte, snad se to v průběhu hry opraví.
 
    Každopádně ujedete policii, rozkoukáváte se a jezdíte první závody. Mezitím jsem zjistil, že prostředí je opravdu nádherné a připadá mi přitažlivější než v Most Wanted.
    Co je ale hlavní tak to, že s optimalizací si vývojáři z Black Boxu asi hlavu příliš nelámali. Na mém stroji, který rozjede Crysis: WarHead na téměř plné detaily bez škobrtání jsem občas měl momenty, kdy FPS sjeli i ke 10 snímkům za vteřinu! A vzhledem k tomu, že i při plném vyhlazování stíny vypadají kostičkovaně tak nevím jestli je to dobrá cesta. Navíc se dokreslují celkem na dohled. Jinak si na grafiku ale vůbec nestěžuji a vypadá pěkně. Zajímavé je, že samotné menu a mapa se hryže více než samotná hra :-).
 
    Cíl je označen fialovým kouřem a neonové šipky byly nahrazeny reálnějšími zátarasy.
 
 
    Co mě hodně dostalo bylo to, že když jsem dělal neplechu tak ne mne byli zavolání policisté. Ti dojeli na místo a čekal jsem co se bude dít. Zajímavé bylo, že si mě nevšímali, dokud jsem nevrazil před nimi do auta. Každopádně v hlášení jsem přesnou specifikaci hledaného auta neslyšel, takže mě to rozhodně příjemně překvapilo.
    Řidič je vidět, takže již žádná helma nebo jen černá skla.
 
 
    Co mi vadilo bylo to, že i přes zadání jména se na aktuálním žebříčku závodu zobrazuje pouze PLAYER a ne Dave, jak jsem zadal.
    Co se týče fyziky, tak mě osobně se zalíbila. Je problém auto nasměrovat při mírném zatáčení ale při rychlých manévrech je to skvělé.
 
    Za čistou jízdu, jízdu kolem aut a různé parádičky získáváte body, ty se potom použijí abyste postupovali "wheelman" úrovní. Když dosáhnete nové úrovně tak dostanete bonus do RPG systému. Tím se dostávám k již dříve zmiňovaným schopnostem řidiče. Po každém závodě dostanete nějaká ta procenta k motoru, brzdám atp., brzy bude o tomto tématu článek.
    Co mi nesedlo bylo také to, že po závodě a nebo honičce s policií se auto ihned opraví.
 
Tak to jsou všechny mé postřehy z prvních pár minut, brzy můžete očekávat více :-).