Carlist
>> Jakub Hladík - 13.06.2007

Pozor - informace napsané u aut jsou pouze moje poznatky přímo ze hry. Nedají se porovnávat s reálným vozem + to že nesedí mě neznamená že nebudou sedět vám.
 (p.s: text byl napsán v roce 2004 takže prosím trochu pochopení ;) ) 
 
Acura RSX Type S (2003)

Pěkné závodní kupátko, doporučuji rozšíření boků.
+ Ovladatelnost, vzhled po rozšíření.
- Těžké, nevhodné pro Drifty.
 
 
Audi A3 (2004)
 
Pěkné auto už z výrobní linky, tuning dodá chybějící šťávu.
+ Nejlepší poměr Akcelerace / Maximálka / Ovladatelnost.
- Sedí špatně na silnici.
 
 
Audi TT (2004)
 
Kdo by neznal tohle výborné sportovní kupé, je výkonnější než A3.
+ Dobrá maximálka, ovladatelnost, odpich na startu.
- Nastavení co největší maximálky rapidně odnese akcelerace.
 
  
Cadillac Escalade (2004)
 
Mohutné americké auto z Detroitu, spíše dodávka než teréní vůz. 
+ Vzhled, nejlépe ovladatelné SUV.
- Rychlost, akcelerace.
 
  
Ford Focus ZX3 (2003)
 
Auto na kterém po dobrém tuningu necháte oči.
+ Pěkný design.
- Ve vyšších rychlostech je hůře ovladatelné
 
  
Ford Mustang GT (2005)
 
Překrásný americký kolos, hodí se jenom na tuning a pro zábavu.
+ Rychlost, výkon.
- Ovladatelnost, přetáčivost, zrychlení.
 
 
Honda Civic Coupe Si (2000)
 
Auto se kterým začíná většina opravdových pouličních závodníků.
+ Dobrá ovladatelnost.
- Je to Coupe, Civic Hatchback je o dost hezčí.
 
 
Hummer H2 (2004)
 
Druhá verze oblíbeného Humvee, lepší by byla armádní první verze H1.
+ Vzhled, po výkonostním tuningu dobrá rychlost.
- Ovladatelnost, akcelerace.
 
 
Hyundai Tiburon GT V6 (2003)
 
Po tuningu je to fakt pěkné autíčko, stojí za to do něj vrazit spoustu peněz.
+ Výborné na Dragy.
- Nevhodné na Drifty, protože je velké a těžké.
 
 
Infiniti G35 (2004)
 
Zase jedno americké velké sportovní kupátko prapodivného vzhledu.
+ Prapodivný vzhled se po tuningu změní v pěkné auto.
- Velké a těžké, ovladatelnost.
 
 
Lexus iS300 (2002)
 
Další nesportovní čtyřdveřové auto, ale s tuningem už je použitelné.
+ Ovladatelnost.
- Velké a těžké auto, nevhodné na Drifty.
 
 
Lincoln Navigator (2004)
 
Další americké auto, i když Lincoln je spíše kombi na vyšším podvozku.
+ Vzhled.
- Ovladatelnost, rychlost, akcelerace.
 
 
Mazda Miata MX5 (1999)
 
Nejlepší volba pro absolutní začátečníky, ale opravdu jen pro ně.
+ Výborný poměr Akcelerace / Maximálka / Ovladatelnost
- Nedostatečný výkon
 
 
Mazda RX-7 (1995)
 
Starší ale pěkné auto s mrkačkami, u Amerických závodníků velice oblíbená.
+ Po výkonnostním tuningu je nejrychlejší.
- Horší ovladatelnost, musíte si na ní zvyknout.
 
 
Mazda RX-8 (2004)
 
Vzhledově opravdu povedené dvoudveřové kupátko.
+ Rychlost, vzhled, po rozšíření je z něj formulka.
- Horší ovladatelnost.
 
 
Mitsubishi 3000 GT (1999)
 
Dlouhé, pěkné, silné, dvoudveřové kupé od 3 diamantů.
+ Výkon, rychlost.
- Těžké, horší akcelerace.
 
 
Mitsubishi Eclipse GSX (1999)
 
Velice pěkné závodní kupátko vhodné pro všechny typy závodů.
+ Nadprůměrné vlastnosti.
- Až moc lehké = nevhodné pro osobní souboje.
 
 
Mitsubishi Lancer EVO VIII (2003)
 
Zatím nejhezčí Evoluce tohoto výborného auta, které se využívá i na Rally.
+ Vzhled, akcelerace, ovladatelnost, maximálka.
- žádné nejsou.
 
 
Nissan 240sx (1992)
 
Starší automobil hranatějších tvarů s mrkačkami.  
+ Dobré na Dragy, dobrá akcelerace.
- Menší maximálka.
 
 
Nissan 350Z (2003)
 
Ihned po příletu do Bayview vám ho půjčí a tak si ho můžete zadarmo osahat.
+ Dobrý výkon, malé, lehké, dobré na tuning
- Ovladatelnost ve vyšších rychlostech.
 
 
Nissan Sentra SE-R Spec V (2003)
 
Absolutně nesportovní čtyřdveřové auto, zbytečný pokus o tuning.
+ nejsou...
- Ošklivá záď automobilu, výkon.
 
 
Nissan Skyline R34 GTR (1999)
 
Auto se kterým ze silnice vytlačíte všechny protivníky (až na SUV).
+ Dobré na Dragy, akcelerace, rychlost.
- Nevhodné na Drifty, přetáčivost.
 
 
Vauxhall Corsa 1.8 (2004)
 
Stejně jako Peugeot 106 je to malé a mrštné auto.
+ Tuning, ovladatelnost.
- Rychlost, akcelerace.
 
 
Peugeot 106 (1998)
 
Mladší bratříček 206 GTi. Dobré hlavně pro tuning.
+ Po vizuálním tuningu je z něj opravdová formulka, ovladatelnost.
- Rychlost, akcelerace.
 
 
Peugeot 206 GTi (2003)
 
Jedno z nejlepších aut, které dostanete na začátku kariéry na výběr.
+ Dobrá volba pro začátečníky.
- Později se hodí spíše na vizuální tuning než pro závody.
 

Pontiac GTO (2004)
 
Silný americký kolos jako kupátko, tuning mu moc nepomůže.
+ Opravdu silné, stačí ho rozjet.
- Ovladatelnost, akcelerace, vzhled.
 
 
Subaru Impreza WRX STi (2004)
 
Okleštěná verze původní Imprezy WRC, se kterým se jezdí rally.
+ Vhodné na tuning, rychlost.
- Akcelerace, ovladatelnost.
 
 
Toyota Celica GT-S (2003)
 
Krásné sportovní kupátko, které je výborné jak pro tuning, tak pro závody.
+ Ovladatelnost, akcelerace, vzhled ...
- žádné nejsou.
 
 
Toyota Corolla GTS ae86 (1987)
 
Stařeček mezi sportovními auty. Proč ve hře je? To nikdo neví. 
+ Dobrá ovladatelnost.
- Staré hranaté auto, není pěkné ani po tuningu.
 
 
Toyota Supra (1998)
 
Sportovní kupátko pro profesionály, po tuningu je z něho pěkný sporťák.
+ Rychlost, akcelerace, výkon.
- Dlouhodobé protáčení kol, přetáčivost.
 
 
Volkswagen Golf GTi (2003)
 
Mezi opravdovými tunery je to velice oblíbené auto.
+ Odpich, rychlost.
- Vzhled, ovladatelnost.