Audi A3 (2004)
Pěkné auto už z výrobní linky, tuning dodá chybějící šťávu.
+ Nejlepší poměr Akcelerace / Maximálka / Ovladatelnost.
- Sedí špatně na silnici.
Audi TT (2004)
Kdo by neznal tohle výborné sportovní kupé, je výkonnější než
A3.
+ Dobrá maximálka, ovladatelnost, odpich na startu.
- Nastavení co největší maximálky rapidně odnese akcelerace.
Cadillac Escalade (2004)
Mohutné americké auto z Detroitu, spíše dodávka než teréní
vůz.
+ Vzhled, nejlépe ovladatelné SUV.
- Rychlost, akcelerace.
Ford Focus ZX3 (2003)
Auto na kterém po dobrém tuningu necháte oči.
+ Pěkný design.
- Ve vyšších rychlostech je hůře ovladatelné
Ford Mustang GT (2005)
Překrásný americký kolos, hodí se jenom na tuning a pro zábavu.
+ Rychlost, výkon.
- Ovladatelnost, přetáčivost, zrychlení.
Honda Civic Coupe Si (2000)
Auto se kterým začíná většina opravdových pouličních závodníků.
+ Dobrá ovladatelnost.
- Je to Coupe, Civic Hatchback je o dost hezčí.
Hummer H2 (2004)
Druhá verze oblíbeného Humvee, lepší by byla armádní první verze
H1.
+ Vzhled, po výkonostním tuningu dobrá rychlost.
- Ovladatelnost, akcelerace.
Hyundai Tiburon GT V6 (2003)
Po tuningu je to fakt pěkné autíčko, stojí za to do něj vrazit
spoustu peněz.
+ Výborné na Dragy.
- Nevhodné na Drifty, protože je velké a těžké.
Infiniti G35 (2004)
Zase jedno americké velké sportovní kupátko prapodivného
vzhledu.
+ Prapodivný vzhled se po tuningu změní v pěkné auto.
- Velké a těžké, ovladatelnost.
Lexus iS300 (2002)
Další nesportovní čtyřdveřové auto, ale s tuningem už je použitelné.
+ Ovladatelnost.
- Velké a těžké auto, nevhodné na Drifty.
Lincoln Navigator (2004)
Další americké auto, i když Lincoln je spíše kombi na vyšším
podvozku.
+ Vzhled.
- Ovladatelnost, rychlost, akcelerace.
Mazda Miata MX5 (1999)
Nejlepší volba pro absolutní začátečníky, ale opravdu jen pro
ně.
+ Výborný poměr Akcelerace / Maximálka / Ovladatelnost
- Nedostatečný výkon
Mazda RX-7 (1995)
Starší ale pěkné auto s mrkačkami, u Amerických závodníků velice
oblíbená.
+ Po výkonnostním tuningu je nejrychlejší.
- Horší ovladatelnost, musíte si na ní zvyknout.
Mazda RX-8 (2004)
Vzhledově opravdu povedené dvoudveřové kupátko.
+ Rychlost, vzhled, po rozšíření je z něj formulka.
- Horší ovladatelnost.
Mitsubishi 3000 GT (1999)
Dlouhé, pěkné, silné, dvoudveřové kupé od 3 diamantů.
+ Výkon, rychlost.
- Těžké, horší akcelerace.
Mitsubishi Eclipse GSX (1999)
Velice pěkné závodní kupátko vhodné pro všechny typy závodů.
+ Nadprůměrné vlastnosti.
- Až moc lehké = nevhodné pro osobní souboje.
Mitsubishi Lancer EVO VIII (2003)
Zatím nejhezčí Evoluce tohoto výborného auta, které se využívá i
na Rally.
+ Vzhled, akcelerace, ovladatelnost, maximálka.
- žádné nejsou.
Nissan 240sx (1992)
Starší automobil hranatějších tvarů s mrkačkami.
+ Dobré na Dragy, dobrá akcelerace.
- Menší maximálka.
Nissan 350Z (2003)
Ihned po příletu do Bayview vám ho půjčí a tak si ho můžete
zadarmo osahat.
+ Dobrý výkon, malé, lehké, dobré na tuning
- Ovladatelnost ve vyšších rychlostech.
Nissan Sentra SE-R Spec V (2003)
Absolutně nesportovní čtyřdveřové auto, zbytečný pokus o tuning.
+ nejsou...
- Ošklivá záď automobilu, výkon.
Nissan Skyline R34 GTR (1999)
Auto se kterým ze silnice vytlačíte všechny protivníky (až na
SUV).
+ Dobré na Dragy, akcelerace, rychlost.
- Nevhodné na Drifty, přetáčivost.
Vauxhall Corsa 1.8 (2004)
Stejně jako Peugeot 106 je to malé a mrštné auto.
+ Tuning, ovladatelnost.
- Rychlost, akcelerace.
Peugeot 106 (1998)
Mladší bratříček 206 GTi. Dobré hlavně pro tuning.
+ Po vizuálním tuningu je z něj opravdová formulka,
ovladatelnost.
- Rychlost, akcelerace.
Peugeot 206 GTi (2003)
Jedno z nejlepších aut, které dostanete na začátku kariéry na
výběr.
+ Dobrá volba pro začátečníky.
- Později se hodí spíše na vizuální tuning než pro závody.
Pontiac GTO (2004)
Silný americký kolos jako kupátko, tuning mu moc nepomůže.
+ Opravdu silné, stačí ho rozjet.
- Ovladatelnost, akcelerace, vzhled.
Subaru Impreza WRX STi (2004)
Okleštěná verze původní Imprezy WRC, se kterým se jezdí rally.
+ Vhodné na tuning, rychlost.
- Akcelerace, ovladatelnost.
Toyota Celica GT-S (2003)
Krásné sportovní kupátko, které je výborné jak pro tuning, tak
pro závody.
+ Ovladatelnost, akcelerace, vzhled ...
- žádné nejsou.
Toyota Corolla GTS ae86 (1987)
Stařeček mezi sportovními auty. Proč ve hře je? To nikdo
neví.
+ Dobrá ovladatelnost.
- Staré hranaté auto, není pěkné ani po tuningu.
Toyota Supra (1998)
Sportovní kupátko pro profesionály, po tuningu je z něho pěkný
sporťák.
+ Rychlost, akcelerace, výkon.
- Dlouhodobé protáčení kol, přetáčivost.
Volkswagen Golf GTi (2003)
Mezi opravdovými tunery je to velice oblíbené auto.
+ Odpich, rychlost.
- Vzhled, ovladatelnost.