Odpověď: Určitě. Dělám to pořád! A může se to dokonce stát, když přejedete přes trosky na silnici.
Otázka: Můžeme zničit motor, když nebudeme řadit a přeženeme to s otáčkami motoru?
Odpověď: Ano, ale pouze v dragu. NIkde jinde ne, protože by to zničilo hratelnost.
Otázka: Můžeme zničit pneumatiky, pokud to přeženeme se smyky?
Odpověď: Ne, tahle hra je o zábavě, ne o trestání (punishing). Nemyslíme si, že možnost měnit pneumatiky by přinesla tunu další zábavy!
Otázka: Bude těžší zničit karbonové díly, než normální?
Odpověď: Jednotlivé díly se budou chovat tak, jak od nich očekáváte.
Otázka: Spadnou nárazníky, dveře a další části, při poškození?
Odpověď: Nárazníky, spoilery a střechy odletí, budou poskakovat, ovlivněny větrem a eventuálně vám poškrábou auto. Dveře ne, protože nechceme vyvolat dojem, že se někdo zraní při kolizích.
Otázka: Jaká je fyzika ve hře? A budou oba modely řízení mít mod zcela arkádový a zcela simulární?
Odpověď: Fyzika vypadá velmi dobře a je tentokrát uvěřitelnější.. Kompletně jsme tento systém předělali a vypadá to skvěle. Hra nabídne spoustu asistentů, aby si každý mohl nastavit řízení tak, jak si ho zamiloval. Ale také půjdou všechny vypnout. Můžete si vybrat obtížnost jakou chcete mimo hru. Nezapomeňte, že nejlepší časy budou mít ti, kteří jezdí s pár asistenty.
Odpověď: Odpověď na obě otázky zní ano. Poškození může změnit aerodynamický tunel a to samozřejmě znamená snížení maximální rychlosti. Poškození ale nesmí kazit hru. Chceme, aby hráči jezdili agresivněji a postrčili limity o trochu dál, takže trochu škrábanců a odpadlého železa se dá čekat. Najeďte ve velké rychlosti přímo do zdi a dostanete očekávaný výsledek.
Odpověď: Fyzika bude ve všech modech stejná. Rozdíly se určí pouze pomocí asistentů. Chceme z ProStreet udělat hru, u které si nastavíte obtížnost, aby to každého bavilo.
Odpověď: Tentokrát můžete auto absolutně zlikvidovat (asi jako při dragu v Underground 2 - pozn. Dave). To znamená, že prohrajete závod. Ale konec závodu, neznamená konec světa. Stále můžete vyhrát sérii závodů a posunout se v kariéře, stačí si vést dobře v ostatních závodech. Znovu opakuji, poškození nesmí činit hru nezábavnou, ProStreet není simulátor.
Odpověď: Auta vydrží docela málo nárazů. Nechceme perfektní simulaci modelu poškození, protože jízda se špatným řízením moc zábavná není. Když ve dvoustovce narazíš do zdi, skončil jsi.
Odpověď: Chystáme se uveřejnit více informací v následujícím měsíci, či dvou. Mohu vám jen říct, že je to celé o hraní s lidmi, které znáte. Takže to není o tom, být padesátitisící v tabulce o stopadesátitisících hráčích, je to o porážení vašich přátel, nebo sledování skore lidí, které znáte.
Otázka: Chcete říct, že již nebudou světové tabulky?
Odpověď: Ne, to neříkám. Ale je to jen více o soustředění na online mod, je to vše o přátelích - a myslím, že to uvidíte až začneme mluvit o možnostech, které jsme vytvořili tento rok. Myslím, že jsme vybudovali nějaké opravdu unikátní online soutěže.
Otázka: Kolik modů bude v online závodění?
Odpověď: Budete si muset počkat, až vyjdeme s více informacemi, ale můžu říct, že tam bude spoustu variant každého modu a určitě každý mod známý z single-playeru bude i online.
Otázka: Můžeme očekávat nějaké nové tipy aut ve finální hře?
Odpověď: Ve hře budou automobily od 26 značek, takže všechno od amerických muscles, po japonské tunery a evropské vymakaná auta zde bude.
Hlavní rozdíl mezi auty v této hře a minulých je ten, že jsme zredukovali počet "super aut".. protože ty nepotřebují vylepšovat, už tak jsou to opravdová monstra. Některá tam jsou, ale bude tam více aut, která budete muset vylepšit.
Otázka: Jak to vypadá s verzí pro PS3?
Odpověď: Jde to dobře. Bude to stejné, ne-li podobné s 360 verzí. Máme tým, který maká na grafice, aby vypadala úžasně a vypadá to opravdu stejně jak na Xboxu.
Otázka: Jsou zde nějaké technické rozdíly mezi verzí pro Xbox 360 a pro PS 3?
Odpověď: Rozdíl je jen ve vývoji, ale ve výsledku budou velice podobné.