Vlastní dojmy z dema
>> David Hořínek - 25.10.2007

Moje vlastní gameplay video zde. (48 MB, formát MP4)
Nemyslel jsem si, že bylo nutné to video stříhat, kvůli celistvému dojmu a kvalitě. Až se objeví něco lepšího, můžu si s tím pohrát jako s tímto videem.

První dojem
Již když jsem jel na Invex, bylo jasně mým primárním cílem zahrát si demo, proto jsem zamířil okamžitě ke "stánku" EA a čekal ve frontě.
V té době již bylo známo, že je demo Xbox 360 demo venku, proto bylo celkem jasné, která verze se objeví a opravdu - v rukách dychtivých další hráčů se objevoval gamepad.
Dostal jsem se na řadu a před a při odpočítávání jsem zmáčknul šipku dopředu v představě, že se podívám na trochu toho kouře, jenže ouha - nic se nestalo, prohmatal jsem tedy v rychlosti všechny tlačítka, a stále nic, naštěstí mě poradil přísedící kluk-hlídač a už řval motor pod náporem mého prstu tlačítka na přední straně gamepadu.
Říkal jsem si, pomocí joysticku půjde rozhodně řídit lépe než na klávesnici, možná proto, že jsem zapřísáhlý anti-konzolista, možná proto, že jsem ProStreet ještě nehrál a nejspíš dost možná proto, že engine je naprosto překopaný - pápá lehkému ovládání. Není lehké udržet auto i na rovince a s tím samozřejmě souvisí:
 
Model poškození
Stačí jeden výmol a už míříte mimo silnici, naštěstí jsem nezkončil TOTALED :) Ale byly to pouze výletu na krajnici vozovky, ale i to stačilo k LIGHT DAMAGE, jak můžete vidět na videu. Také vám můžou ublížit kousky soupěřových aut :).
Co se týče vlivu poškození na auto, je to opravdu vidět, a auto vám moc hezky nepojede pokud sejmete každý sloupek u silnice :)
Co mi udělalo velkou radost, bylo klimbající téměř urvané levé zpětné zrcátko.
Také koncovky výfuků plandají. Dále odlétávají samozřejmě nárazníky a křídla.
 
 Grafika
Dále se mi zdálo, že přesto, že byla hra na Xboxu 360, od kterého bych očekával nádhernou grafiku, tak hra vypadala jako na průměrném PC.. Především to bylo vidět na vyhlazování. A na nepříliš dokonalých stínech.
Ale jinak hra v tomto směru exceluje - odrazy, kouř, dokonce i jiskry na silnici po skoku vypadají nádherně. A diváci u startu a u cíle jsou opravdu 3D.
 
Nedoladěná hra 
Hra nejspíš potřebuje ještě kapánek doladit - viděl jsem, jak kola či výfuky pronikali skrz silnici, a to i na rovince, nemluvě o kopečku. A hlavně, když kufr lítal sem a tam, neustále mě brněl GamePad a normálně to rozhodně nevypadalo, však se podívejte sami ve videu.
 
Nitro
Co se týče nitra, funguje tak, že ho můžete použít celkem třikrát, přičemž po každém použití chvilku trvá, než ho můžete použít znovu. A rozhodně nemá sílu jako dřív.
 
Konečný dojem
 I když jsem viděl pár chybek, rozhodně to nepokazilo dojem ze hry a rozhodně se na ProStreet těším.
ProStreet již není tou lehkou arkádou, i když samozřejmě bude záležet na zvolené obtížnosti. Mně se podařilo dojet jako druhý asi o 20 km/h v součtu rychlostí v módu SpeedChallenge.