Ano správně jsme na závodě v dragu. Mě osobně příjde drag poměrně reálný,
auta samotné mají dost podobné zvuky jako auta upravená pro reálný drag,
který se jezdí na různých tuning srazích a podobně. Jedna věc mě ovšem
na této disciplníně zarmoutila a to že například Mazda RX7, která je upravena
pro okruh, je nízká a nemá s porovnání z "americkými speciáli" jako třeba
Plymouth Cuda žádný výkon, ale Mazda jede po zadních kolech jako by se nechumelilo.
Tato věc mi připadne jako strašná chyba v celkově dobře udělané disciplíně.
Burnout - z klávesnicí NEPRROVEDITELNÝ
Burnout na startu, který musíte udělat před každým závodem drag je z klávesnicí
neproveditelný a musíte mi dát za pravdu pokus jste zkoušeli NFS PS na klávesnici,
že jste dosáhli maximálně hodnocení Good burnout... kdo větší má štěstí nebo je dobrý:)
Na volantě z plynem a przdou to není téměř problém... prostě si přidáte potřebný plyn
a jen z citem pouštíte nebo pomalu přidáváte.
TIP 1 - Klávesnice: jakmile je odpočítávání u konce dejte plný plyn, aby jste se dostali k
zelenému stupni. začněte pomalu mačkat klávesu pro plyn a udržujte se v mezi zeleného
ukazatele... Jakmile jste an startu dragu dostaňte se co nejblíže. Pokud startujete na
semaforech pozorujte pouze tachometr a ve startu se orijentujte sluchem-tedy po třech
pípnutích přidejte plný plyn.až se dostanete na 4. rychlostní stupěň zapněte NITRO tam je
ho největší využití.
TIP 2 - Volant: Stejný princip jako na klávesnici až na to že budete přidávat plny nohama :)
Příště GRIP