Need for Speed: ProStreet s odstupem času
>> David Hořínek - 28.03.2008, 22:54
    Dnes již to je nějaký ten měsíc co hra jménem ProStreet spatřila svět. Ještě předtím jsme vás ale zásobovali spoustou informací a novinek. Všichni jsme bezesporu byli velice namlsaní.

 
    ProStreet mělo zkrátka přinést zpět tu ztracenou šťávu. Navrátit NFS slávu z dob, kdy jsme non-stop hráli Need for Speed 2 a nebo Hot Pursuit II. Postupné odkrývání screenů, informací.. Reklamní oddělení EA a producent John Doyle odvedli perfektní práci. A pak se objevilo datum, kdy tato hra vtrhla do obchodů a k prvním hráčům.
 
    Začali se objevovat první recenze. Hodnocení rozhodně neodpovídalo béčkovému titulu, ale na druhé straně ani AAA hře. A co na to já? ProStreet jsem spustil a hra se mi ihned zalíbila.. Jezdil jsem jezdil a postupně jsem zjišťoval, že to "něco" hře chybí. Samozřejmě grafika vylepšena, okruhy se objevily, policisté, ulice a doprava zmizeli. Hra se stala trochu obtížnější. Ale pořád něco chybí a doufám, že v NFS 12 to bude.
    S odstupem času můžu říct, že ProStreet není přelomová hra. Je zábavná a na pár hodin zabaví. To je ale vše. A dle ankety usuzuji, že mám pravdu.
 
    To je tak vše, co jsem chtěl k mé malé "úvaze". Každopádně domů mi dorazil router, takže je to již vše co potřebuji abych měl přístup na internet rovnou z PC, kde je ProStreet. Plánuji totiž uspořádání a přepisování článků.

 
Dnes tu ještě mám několik tuningů. Všechny jsou od Kubasona. Měl speciální přání mít u nich popisky, tak pokud si chcete pročíst, směřujte do galerie.
 
Toyota Corolla
 
 
Mitsubishi Lancer Evolution X
 
 Pagani Zonda F
 
Pontiac '65 GTO
 
 
Shelby GT 500
 
Audi TT Quattro
 
Dodge Challenger R/T
 
Ford Mustang GT '03
 
Chevrolet Camaro SS
 
Chevrolet Cobalt SS
 
Lexus IS 350