Dnes již to je nějaký ten měsíc co hra jménem ProStreet spatřila svět. Ještě předtím jsme vás ale zásobovali spoustou informací a novinek. Všichni jsme bezesporu byli velice namlsaní.
ProStreet mělo zkrátka přinést zpět tu ztracenou šťávu. Navrátit NFS slávu z dob, kdy jsme non-stop hráli Need for Speed 2 a nebo Hot Pursuit II. Postupné odkrývání screenů, informací.. Reklamní oddělení EA a producent John Doyle odvedli perfektní práci. A pak se objevilo datum, kdy tato hra vtrhla do obchodů a k prvním hráčům.
Začali se objevovat první recenze. Hodnocení rozhodně neodpovídalo béčkovému titulu, ale na druhé straně ani AAA hře. A co na to já? ProStreet jsem spustil a hra se mi ihned zalíbila.. Jezdil jsem jezdil a postupně jsem zjišťoval, že to "něco" hře chybí. Samozřejmě grafika vylepšena, okruhy se objevily, policisté, ulice a doprava zmizeli. Hra se stala trochu obtížnější. Ale pořád něco chybí a doufám, že v NFS 12 to bude.
S odstupem času můžu říct, že ProStreet není přelomová hra. Je zábavná a na pár hodin zabaví. To je ale vše. A dle ankety usuzuji, že mám pravdu.
To je tak vše, co jsem chtěl k mé malé "úvaze". Každopádně domů mi dorazil router, takže je to již vše co potřebuji abych měl přístup na internet rovnou z PC, kde je ProStreet. Plánuji totiž uspořádání a přepisování článků.
Dnes tu ještě mám několik tuningů. Všechny jsou od
Kubasona. Měl speciální přání mít u nich popisky, tak pokud si chcete pročíst, směřujte do
galerie.
Toyota Corolla
Mitsubishi Lancer Evolution X
Pagani Zonda F
Pontiac '65 GTO
Shelby GT 500
Audi TT Quattro
Dodge Challenger R/T
Ford Mustang GT '03
Chevrolet Camaro SS
Chevrolet Cobalt SS
Lexus IS 350