Kouř spálených gum, na startu asiské holky, natuněné auta… Ano máte pravdu je to drift day. Doby kdy jsme nahrávali miliony za dvě zatáčky jsou pryč, teď se budeme rvát o každou sotvku! Drifty v NFS Carbon byly až zábavně jednoduché, nic nanich nebylo a projet celé kolo driftem by bez záchytných bodů nebyl problém. V NFS PS je to jinak! Udržet auto v řízené smyku, tak aby jste nahráli co největší skóre je s volantem těžké a s klávesnicí je to doopravdy umění. Dokonce při vyskoé rychlosti a následném výletu z traťě se můžete na písku klidně převrátit. V Carbonu ruční brzda dolo by se říct pro mě neexistovala v PS ji budete používat velmi často!
Drifting s klávesnicí: Najeďte si do zatáčky ve střední rychlosti, zatáhněte za ruční brzdu a přidejte plný plyn, zatočte doprava a jakmile se auto dostane do smyku střídejte pomalu klávesi doprava a doleva, podle potřeby používejte ruční brzdu a plny. Následuje výjezd, pusťe uplně plyn a nechte auto srovnat.
Drifting z volantem: Najeďte do zatáčky ve střední rychlosti, jenom klepněte po ruční brzdě a zatočte volně do směru zatáčky, přidejte mírně plyn a dejte volant do pozice, ve které vám pojede auto driftem, pak pouze držte plyn. Výjezd je mnohem lehčí než s klávesnicí. Prostě přidejte plný plyn a zatočte do směru jízdy.
Příště DRAG