Drifting
>> Filip Pospíšil - 11.12.2007

Kouř spálených gum, na startu asiské holky, natuněné auta… Ano máte pravdu je to drift day. Doby kdy jsme nahrávali  miliony za dvě zatáčky jsou pryč, teď se budeme rvát o každou sotvku! Drifty v NFS Carbon byly až zábavně jednoduché, nic nanich nebylo a projet celé kolo driftem by bez záchytných bodů nebyl problém. V NFS PS je to jinak! Udržet auto v řízené smyku, tak aby jste nahráli co největší skóre je s volantem těžké a s klávesnicí je to doopravdy umění.  Dokonce při vyskoé rychlosti a následném výletu z traťě se můžete na písku klidně převrátit. V Carbonu ruční brzda dolo by se říct pro mě neexistovala v PS ji budete používat velmi často!

Drifting s klávesnicí: Najeďte si do zatáčky ve střední rychlosti, zatáhněte za ruční brzdu a přidejte plný plyn, zatočte doprava a jakmile se auto dostane do smyku střídejte pomalu klávesi doprava a doleva, podle potřeby používejte ruční brzdu a plny. Následuje výjezd, pusťe uplně plyn a nechte auto srovnat.

Drifting z volantem: Najeďte do zatáčky ve střední rychlosti, jenom klepněte po ruční brzdě a zatočte volně do směru zatáčky, přidejte mírně plyn a dejte volant do pozice, ve které vám pojede auto driftem, pak pouze držte plyn. Výjezd je mnohem lehčí než s klávesnicí. Prostě přidejte plný plyn a zatočte do směru jízdy.

Příště DRAG